De functie van financieel administratief medewerker bestaat bij de meeste bedrijven uit een combinatie van boekhoudkundige, administratieve en kantoorwerkzaamheden. U krijgt o.a. te maken met het inboeken van inkoop- en verkoopfacturen, het verwerken van de gegevens in de dagboeken, het beheer van databestanden in bijvoorbeeld MS Excel, en het opstellen van brieven in MS Word. Daarnaast bedient u vaak de telefoon en archiveert u gegevens. Deze opleiding is speciaal door OLCT ontwikkeld voor cursisten die nog niet beschikken over financieel administratieve kennis of kantoorervaring. In deze opleiding komen niet alleen de modules BKB en BKC van de Associatie aan bod, maar leert u ook de overige administratieve en secretariële vaardigheden uit de kantoorpraktijk kennen en beheersen. Het lesprogramma is zo ingericht dat u na de opleiding op meerdere gebieden breedt inzetbaar bent.
De opleiding is als volgt ingedeeld:
• COMPUTERKENNIS
• FINANCIEEL
• SECRETARIEEL
Nederlandse taal op niveau 3
Gedurende het gehele traject wordt u begeleid door een individueel begeleider.
Elk cluster wordt afgesloten met een toets. BKC en BKB worden geëxamineerd door de Associatie voor Examinering. Bij voldoende resultaat van alle toetsen en examens ontvangt u het diploma Financieel Administratief Medewerker.
U heeft bij OLCT meerdere mogelijkheden om deze training te volgen. Wilt u een 1 -op- 1, incompany-, maatwerk- of spoedtraining volgen, vraag dan naar de mogelijkheden en/of prijs.